Post by lerderstingsasan on Mar 8, 2022 4:57:37 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Color Hole 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Color Hole 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere nøkler ▞▞▞
▞▞▞ Color Hole 3D 2022 version ▞▞▞
Et veldig avslappende og hyggelig spill.
Rygg mot rygg-annonser med mindre du slår av dataene dine som jeg gjør .... da er det 20 nivåer, ikke engang 5 minutters spill og nivåene begynner å gjenta seg uten endringer eller vanskelighetsgrader eller noe. Det er bokstavelig talt ColorBump3D med sannsynligvis 15 minutter med omkoding som endrer bumpen til et hull. Nedlastingen din vil vare lenger enn spillingen.
Jeg liker dette spillet veldig godt, men annonsene er veldig irriterende, og hvorfor bry deg med å sette et "Ingen annonser"-alternativ hvis det ikke fungerer, en annen idé ville være å gjøre noen av nivåene vanskeligere når du går videre til høyere nivåer
spillet i seg selv er flott å drepe tid, men mengden av annonser er så ille at jeg endte opp med å slette spillet av frustrasjon. Jeg forstår fullt ut og godtar at for å holde et spill gratis må du ha annonser, men det er bare overkill.
Avslapning. Men det blir virkelig ikke vanskeligere når du kommer opp i nivåer. Jeg er på over 300 fortsatt lett. Kan bli lei av dette spillet.
det er et godt konsept, og hvis det ble utforsket videre, ville det vært fantastisk. det er synd at hver eneste gang du fullfører et nivå, blir du tvunget til å se en annonse.du har ikke valget mellom å gå tilbake før du har sett 15 sekunder eller mer. kontrollene er overalt. hullet er ute av kontroll. Jeg skulle ønske det var innstillinger for det
Fantastisk spill takk jeg er på nivå 560. 7/26 Jeg er på nivå 2593. Så ja jeg liker det og og vanedannende. 340 106 hvite stykker lol. Jeg vil også fortelle deg at mitt 3 år gamle barnebarn hjelper til med å spille det. Hun er ganske god for alder lol. OK jeg har kjøpt dette spillet to ganger har fortsatt annonser HVORFOR???
det er greit, men pek en for mange annonser, og for det andre føles det bare litt ufullstendig kanskje gjøre det mer interessant å legge til ting som musikk og på et eller annet nivå hullet mindre idk hva jeg sier, så ikke ta noe jeg sa (jk) vennligst ta alt jeg sa og ikke IGNORER DET!!!!! fordi det tok meg omtrent 1 minutt og 32 sekunder (jeg tror faktisk ikke det overdrev! ok😄
ADVARSEL! BARE ANNONSEFORDRING! Spill et nivå (2 spill), se en annonse. Gå ned et nivå og du kan se en annonse for å lagre fremgangen din. MEN, hvis du klikker nei takk, må du FORTSATT se en annonse. Du må maksimalt spille ett spill på nytt hvis du taper et nivå. Selve spillene er for enkle. Én stjerne er for sjenerøs.
Color Hole 3D Arkadne igre pvgt
Alt for mange annonser!! Jeg liker spillet, men jeg tåler ikke reklamene mellom hvert brett. Med mindre noe endres raskt, vil jeg slette spillet fra telefonen min og aldri spille igjen. Annonsene er virkelig irriterende!!
Ikke sikker på om det bare er enheten min, men appen krasjer stadig og har feil over hele skjermen. Virker som et morsomt spill ellers, så ikke verdt en 1 stjerne. Hvis det ikke feiler for deg, vil jeg anbefale.
Dette spillet er utrolig tilfredsstillende. Den haptiske tilbakemeldingsfesturen bidrar bare til nytelsen.Utrolig spill går fort over tid og er morsomt å spille i alle situasjoner
Virket som det ville være et morsomt spill, men utenfor porten har du en annonse etter hvert eneste nivå. Jeg har ikke noe imot som alle andre nivåer på Amazing-spill, men jeg fikk ikke spilt det lenge nok til å like det. Annonser er nødvendige for gratis spill, men ikke etter hvert nivå.
veldig bra spill, enkelt design, men likevel morsomt. Den største nedgangen (og hvorfor jeg kommer til å avinstallere) for mange annonser, jeg forstår behovet for dem, men å ha en etter nesten hvert nivå er forbi en spøk, jeg bruker mer tid på å hoppe over annonser enn å spille
bra for helsa
Fargene og konseptet er fine, men som for alt annet... Jeg spilte dette spillet i nesten 20 minutter, og i løpet av den tiden har spillet: 1- krasjet på meg to ganger 2- spilt meg et tillegg hver 2. kamp 3- legg til et tillegg nederst i hvert spill I løpet av disse 20 minuttene har jeg også fullført 30 nivåer og bare dødd tre ganger fordi spillet er så enkelt. Du kan også samle mynter med noen få nivåer, men det er ikke mye du kan kjøpe med disse myntene, og de få tingene du kan er dyre.
Liker spillet, men når du kommer til et veldig annerledes nivå sitter du fast og kan ikke fortsette. Vil slette på grunn av dette. Burde kunne hoppe eller noe.
Ideen med spillet er morsomt og underholdende, men det er for mange annonser og litt for enkelt ... kanskje å gjøre litt mer utfordring ville forbedre spillet.
Blir repeterende etter nivå 50. Noen ganger fikk jeg nøyaktig samme nivåformat 3 ganger på rad.
Dette spillet er for nydelig og attraktivt! det er mitt favorittspill gjennom tidene. og det er ingenting å si på den flotte grafikken.!! Så jeg kan mer nyte gleden fra tidligere. Fantastisk spill.
Spillet er flott og utfordrende opp til omtrent nivå 435. Så er det alt for mange annonser. Det blir frustrerende når du ikke kan fokusere på problemløsningsaspektene ved spillet på grunn av annonsene. ☹️
Veldig gøy med flott musikk, egentlig er spillet jevnt og underholdende. Venter på flere nivåer. Bonustidsspillene i spillet er morsomme. Asteroiden er ikke like mye, men den er kul.
Som andre har bemerket, bruker en spiller mer tid på å se annonser enn på å spille spillet. Fysikkmotoren er interessant, men etter et punkt gjentar nivåene bare de fra tidligere i spillet. Til syvende og sist føles dette spillet ufullstendig. Kanskje fremtidige versjoner vil rette opp disse problemene, men foreløpig avinstallerer jeg dette spillet.
Underholdende til å begynne med, men ingen av nivåene er virkelig utfordrende og nivåene gjentas ganske ofte. Kjedelig etter noen dager.
Merge Truck: Monster Truck Casual eyf
Vil ikke la meg gjenopprette kjøpet. Kjøpte ingen annonser, men annonser vises fortsatt.
Alt for mange annonser og ikke veldig utfordrende. For hvert 30. sekund med spill får du 15 sekunder med annonser, sammen med annonsene alltid nederst på skjermen. Bortsett fra det er det ingen utfordring. Jeg kom forbi nivå 80 og tapte mindre enn en håndfull ganger, så etter min 35. "ledige ondskapsannonse" sluttet jeg.
Ærlig talt er dette spillet bare veldig kjedelig, det er ingen reell utfordring noensinne og annonser hvert 30. sekund for å toppe det. Jeg fikk et varsel som sa "bare 1% kommer til nivå 200", og ærlig talt er jeg ikke overrasket, det er bare utrolig kjedelig.
morsomt spill, kul idé, godt designet.. men dette er utelukkende for "tilfredshet", mens nivåene ikke øker i vanskelighetsgrad. det er også alt for mange annonser.
Fantastisk spill, veldig avslappende og tilfredsstillende stil. Takk for oppdateringen, jeg kan nå kjøpe annonsefri. 🙂. Vil det være mulig å legge til noen lydeffekter og litt bakgrunnsmusikk i neste oppdatering.
Color Hole 3D Arcade hrz
Spillet er veldig gøy. Men nylig hadde det stoppet av seg selv. En melding dukker opp som sier at det er en feil i spillet. Håper dette ordner seg snart, jeg savner å spille.
Annonsene er for mye. Det er ingen måte å slå dem av. Jeg brukte dette til meditasjon eller mens jeg lyttet til musikk eller en bok, men alle andre nivåer sprenger deg med musikk fra en annonse. La oss i det minste slå av lyden. Jeg avinstallerte. Klarte ikke ta det.
Color Hole 3D آرکیڈ wjyy
Jeg liker det, men ikke reklamene.
dette spillet trenger å fungere på noen feil, men det er et bra spill, det er også noen små feil, men jeg nå hvordan du koder så det er enkelt for meg, men det er alt du trenger å fikse og "klikke". beste spillet.